سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانستنی های قرآنی

دانستنی های قرآنی

 

کتابخانه دیجیتالی شهر الکترونیکی قرآن راه‌اندازی شد

 کتابخانه دیجیتالی شهر الکترونیکی قرآن با بیش از 1800 کتاب و مقاله قرآنی آماده استفاده کاربران اینترنت و وبلاگ‌نویسان قرآنی است.

«نسرین شکیبایی»، مسؤول کتابخانه دیجیتال شهر قرآن با بیان این نکته که وبلاگ‌نویسان قرآنی برای تهیه محتوای وبلاگ خود نیاز به منابع معتبر قرآنی دارند، گفت: این کتابخانه آمادگی ارائه‌ی خدمات محتوایی به وبلاگ‌نویسان را داراست.

وی درباره‌ی تعداد، تنوع و موضوعات کتب موجود در این کتابخانه دیجیتال تصریح کرد: این کتابخانه بیش از 1800 کتاب و مقالات معتبر در موضوعات علوم قرآنی، علوم حدیث، تاریخ، سیره اهل‌بیت، اخلاق، فرهنگ، ادب، فقه، اصول، احکام، فلسفه، کلام، عقاید، ادیان، تراجم و اعلام را در خود جای داده و به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی قابل دسترس علاقمندان و پژوهشگران است.

مسؤول کتابخانه دیجیتال شهر قرآن در توضیح امکانات قابل دسترسی این کتابخانه‌ی دیجیتال اظهار کرد: یکی از امکانات بسیار مهم و مطلوب کتابخانه امکان جستجو در کلیه فرمت‌ها از قبیلdf، access ، excel، txt، rtf، html بوده و کاربران می‌توانند از طریق امکان جستجو مطالب مورد نظر خود را پیدا کنند.

شکیبایی در پایان خاطرنشان کرد: این کتابخانه برای بالاتر بردن هر چه بیشتر کیفیت ارائه‌ی محتوای خود در حال بررسی و بازبینی است.

 
کتابخانه دیجیتال شهر الکترونیکی قرآن را اینجا کلیک کنید!